رزمنده مدافع حرم مطرح کرد؛ 

حمایت مالی، پشتیبانی و تسلیحاتی آمریکا از داعش 

صادق اشک‌تلخ گفت: این مدعیان حقوق بشر با تربیت داعشی به دنبال اسلام هراسی بودند؛ داعشی‌ها مردم را تهدید می‌کردند که اگر با آن‌ها همکاری نکنند زنانشان را به کنیزی می‌بردند. 
کد خبر: ۶۸۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 28July 2024
به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، صادق اشک تلخ از مطلعین پرونده دادخواهی خانواده‌های شهدای مدافع حرم از گروهک‌های تروریستی تحت حمایت مستقیم دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا در دومین جلسه دادگاه با بیان اینکه از اولین روزهای ظهور و بروز تکفیری‌ها تا بعد از شهادت حاج قاسم در میدان مقابله با داعشی‌ها حضور داشتیم، اظهار داشت: آمریکایی نقش مستقیمی در حمایت از داعش داشتند. 
 
حمایت مالی، پشتیبانی و تسلیحاتی آمریکا از داعش 
 
وی گفت: در یکی از عملیات‌ها داعشی‌ها در حال شکست بودند اما جنگنده‌های آمریکایی آمدند و مانع شکست آن‌ها شدند. 
 
این رزمنده مدافع حرم افزود: آمریکایی‌ها در تجهیز، آموزش، هدایت و پشتیبانی نقش مستقیمی از داعش داشتند تا مانع انهدام باقی مانده داعشی‌ها شوند. 
 
اشک‌تلخ خاطرنشان کرد: این مدعیان حقوق بشر با تربیت داعشی به دنبال اسلام هراسی بودند؛ داعشی‌ها مردم را تهدید می‌کردند که اگر با آن‌ها همکاری نکنند زنانشان را به کنیزی می‌بردند. 
 
وی با بیان اینکه داعشی‌ها در تدمر با پُتک قبرستان‌ را تخریب کردند، گفت: در مقابل حاج قاسم که به حق تربیت شده اسلام ناب محمدی بود پس از آزادی بوکمال قرارگاه مردم یاری تشکیل داد تا به مردم و زنان رسیدگی شود. 
 
انتهای خبر/ 944
برچسب ها: مدافعان حرم ، داعش
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار